sanatoriet i sandträsk

ops, ingen uppdatering på ettag..

men iallafall har jag en grym sak att berätta, i torsdags kväll/natt så rullade jag, amanda, frida, mamma, pappa, tomas, anna och hugo mot sanatoriet i sandträsk, å ni som inte vet vad det är googla!

det gick tyvärr inte att komma sig in pga all förstöring där, så det var typ larmat elr nåt.
men vi gick iallafall runt och kollade lite där och på en vägg så stod det en lapp att man skulle ringa en snubbe som heter allan om man ville ha en guidad tur där, så amanda skickar ett sms till honom och frågar om han kan göra det, i samma veva säger hon att hon känner en som har stuga i sandträsk å hennes man heter allan (fast det var väldigt länge sen hon träffade dom) så vi tänkte inget mer på det.

sen ringer telefonen och vem är det som ringer? jo, sanatorie allan. Och det visar sig att amanda känner honom, så vi ska dit någon annan dag och han ska visa oss runt. awesome!





 
några bilder från sanatoriet, ni får några mer när vi far dit
nästa gång å kan ta hur det ser ut där inne.

puss


Kommentarer
Postat av: Vucky. ;D

Jag och några till va in dit förra hösten på natten typ. Det va gode coolt där inne va ju kvar lite gamla saker där och sånt. :p Fast ett tips är ju att fara dit på dagen om man ska in dit för man såg typ inget nästan för att det va så mörkt. Har ju lite bilder på min facebook sen vi va in dit. :p

2011-09-06 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0