samsung galaxy s2!

i veckan så har jag å gustav inte gjort mycket alls. Efter matchen i fredags så har jag blivit dålig i ljumsken igen.. hade ont i den hela matchen men det gick ändå, men sen efter matchen hade jag jätteont och kunde inte gå normalt, sen hade jag ont hela lördagen när jag gick.. så jag måste vila :( tråkigt som fan..

så ikväll så var jag och kollade när f-18 spelade, å dom vann. Härligt! var där å såg med elin, evve å gustav.


har förresten inte hunnit berätta att jag har ett nytt skal till min galaxy s2! och såhär ser det ut:



förresten så är det nå fel med mitt batteri elr nåt, det räcker inte ens en hel dag.. så det måste vara nåt fel på antingen det eller på att några program ligger åt tar ström.. Men har fått tips på hur jag ska kolla om nå program är igång. Annars är det bara be telia kolla på telen, dom är ju bra på sånt! annars förutom det så funkar då telefonen jättebra, är helnöjd!

ska slå på ett one tree hill avsnitt å sova nu, godnatt allihopa!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0