jävligt konstig natt

igår så for vi å åt middag hos farmor å farfar, sen sov vi över där nere vid vattnet på våran egen lilla camping, som en sista gång för i sommar.

så jag, frida å fanny sov som vanligt i förgården, allt börjar bra å vi ser på glee innan vi somnar,
där vid fem på natten vaknar vi av att brandlarmet satte igång, jag kastade mig upp ur sängen (tror fan aldrig att jag har varit så snabb upp ur sängen förut) jag gick ut på bron och skulle titta om det brann någonstans utanför.

men det gjorde det inte, å brandlamet gick då it heller att få av, så vi var tvungen väcka tomas å be han stänga av de, så han tog lös de från väggen å tog ut batteriet.

bara allmänt märkligt! det gick typ it somna om efter det heller, haha :)

tur att de it brann någonstans iallafall!



ikväll bär det av till oliva på kräftskiva med flickorna, kommer nog bli grymt!

vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0