bullbak

igår så befann jag mig i luleå på luleåkalaset med mina finfina vänner å jävligt kul hade vi!

det enda som var ett stort fett minus med kvällen var att jag och emma inte orkade smaka langos..
vilket både jag å hon ångrar att vi inte pressade i oss! haha, men jag och emma gillar mat lite mer än alla andra ;) så är det bara.

idag vaknade jag vid 10, sen chillade jag bara å sen så började jag å amanda baka bullar, å goda blev dom!



sen mot eftermiddagen så kom frida hit på middag, det var anton som agerade kock å det blev grillat å klyftpotatis, väldigt gott! efter maten så såg jag och frida lite pll och sen kom gustav hit.

jag och gustav så nyss ett program på discovery om massakern i norge, fyfan ´så hemskt det som har hänt där alltså. Kan inte förstå hur någon kan göra nåt sånt, det är helt sjukt!
hoppas han får det straff han förtjänar!

nu ser han nån bil film å jag sitter vid datorn, sen ska vi väl se nån annan film å sen sova!

så godnatt från oss ♥


Kommentarer
Postat av: emma tha man

åååååh!! ja ångrar sååå mkt att vi inte smakade langos! jag saknar langos stånden <3 även munk stånden <3 även öltältet vi satt å åt i <3 å självklart gillar vi mat lite mer än alla andra :D puss aggis!

2011-08-10 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0