så var tp över.

jahap, nu är tp över. jävligt tråkigt om jag får säga de själv!

har haft en underbar tid, med fantasktiska människor. Visst, de har varit jävligt jobbigt vissa gånger, med sena kvällar osv.. Men de är helt klart värt det!

tp är bland de roligaste jag har gjort i hela mitt liv!

kommer sakna det väldigt mycket, de är så roligt att man har lärt känna mycket mer folk, och kommit massor med personer nära.

ett stort tack till storbjärn, som gjorde våran teater till den bästa någonsin ;)














teater projektet - ETT MINNE FÖR LIVET ♥


Kommentarer
Postat av: storbjärn

HAHAH , it gjorde jag den så himla bra! :D hade inte varit något utan er alltså! tack min lilla snuggevän! <3 ni var ju himlat lika roliga :D

2011-04-09 @ 00:29:57
URL: http://miriamkaram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0