VINST!!

   vi vann matchen mot munksund med 5-0, vilket betyder att vi gick obesegrade genom division 4 och att vi går upp till division 3 nästa år! Det är för bra för att vara sant ;)

jag fick spela nästan hela andra halvlek, så det är jag nöjd över :D

Jag tycker verkligen att vi är värda serievinsten, så hårt som vi har tränat hela säsongen!  
 i vintras hade vi träning typ 3 gånger i veckan, och då var det intervaller och sryrke, eller intervaller/1 mils löpning och sen styrka med instruktör på korpen, eller sprinning och styrka.

sen nu i sommar körde vi lite små intervaller och stafetter för att hålla konditionen uppe, sen som ni alla säkert kommer ihåg så hade vi ju även kanisbacken som vi körde intervaller uppför.
så vi har kämpat hårt för denhär vinsten!

efter matchen så hade vi lagfest och jag kom hem typ vid 12, vi gjorde olika lekar, åt tacobuffe, chips och sånt. Rolig kväll :)

lite bilder!


guldhattar :D


GLÄDJE :D


jag har bara en sak att säga:

VI ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: MIRIAM :)

GRATTIS AGGIII! :D

2010-09-12 @ 10:35:40
URL: http://miriamkaram.blogg.se/
Postat av: grönne

sv: klart de är du agge, vem annars? (A) :D

2010-09-13 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0