kurragömma, jag och ihrström!

tjenare, ikväll så kom hanna och emma efter deras handbollsträning! vi bänkade upp oss framför tven (disney channel) och camp rock 2, nu undrar ni säkert om de går att vara så coola som vi?!?! svaret är ja! men det ät svårt att komma upp i våran nivå! ;)

Iallafall så for dom hem gode så tidigt för att dom har handboll imorn bitti, så dom skulle upp tidigt.

svar på kommentar!

postad av: ihrström
du och jag är så jäkla grymma på kurragömma! :D haha

svar:
haha, ihrström vi är jäklat bäst :D imorn ska vi ta hem alltihop! och jag tror förresten att jag skippar Hannas lila självlysande mössa ;) + att vi får hoppas på att inte en viss julia f visslar så den som är hittar oss på våra perfekta gömmställen! HAHA ;)




haha, med denna bild säger jag godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0