tisdag

tjenaaa, dagen idag har vari gode jobbig ändå, men tisdagen är ändå den jobbigaste dagen på hela veckan så de är skönt att den är över ;)

egentligen skulle vi ha coopertest på idrotten idag, men Tora var borta så vi hade Anna istället så vi spelade fotboll och körde lite fridrott istället. Lite synd med tanke på att jag, hanna och lisa hade laddat upp inför coopertestet genom att ta med oss våra söta springar tights, så vi fick spela fotobll idom, men de gick då bra :) men de hade varit skönt att göra bort coopertestet idag, så vi hade de bortgjort!

ikväll har jag då bara varit på träning och sånt, sen sett idol som var från luleå, synd bara att inte moa var med i tv, det hade varit kul att se :)

imorgon slutar jag gode tidigt, skönt! så då tror jag att jag ska göra matteläxan, annars vet jag inte faktiskt. Kanske hitta på nå kul :D vem vet? ;) haha!

jaja, ska nog göra en tidig kväll och gå och lägga mig snart, är grymt trött!

så, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0