stockholm!

hej!

som ni har märkt har jag inte skrivit nåt sen i torsdags, men det är för att jag har varit i stockholm från i fredags till idag. Vi for fredag morgon kvart över 10, och for halv 6 från stockholm ikväll. Har varit där med frida, fanny, mamma och anna, en underbar helg!!

vi har hunnit med grymt mycket under våra 4 dagar i stockholm.

lite kortfattat:

fredag kom vi till stockholm och chekade in på hotellet, gick runt och kollade på stan, åt på max och sånt. Sen bar det av till solna och råsunda där vi såg fotboll, sverige-ungern. Otroligt mäktigt att vara på plats! och nånting jag gärna skulle vilja göra igen!

På lördagen så blev det en heldags shopping, så grymt härligt!
Blev mycket köpt kan jag säga!
sen på kvällen så for vi ut och åt på en fin resturang.

söndag så var det tjejmilen, och jag sprang på ungefär en timme och det är jag ganska nöjd med tanke på att det var 28000 andra som sprang, så det var gode så trångt. Sen på kvällen blev det grönalund! vi gick lustiga huset jag frida och fanny, sen åkte jag och frida Jetline och den var läääskig, jag och frida skek oavbrutet hela åkturen. haha! vi åkte även kvasten, och det var så sjukt rolig :D

idag så gick vi ut på stan och shoppade från morgonen, sen gick vi och kollade på slottet sen gick vi till gamla stan och tittade där, väldigt mysigt och där stannade vi även och fika :)

sen for vi till arlanda och flög hem.

kommer inte riktigt ihåg allt jag har soppat, men typ detta.

3 jeans leggings, ett par jeans, en jeans sjorta, 3 oversize linnen, 2 t-shirtar, underkläder, 2 långärmade tröjor, 2 vanliga linnen, två halsdukar, en tjejmilen t-shirt och ett par vanliga leggings.

tror det var allt, men jag vet inte riktigt :)

orkar inte fixa in nå bilder nu, jag får lägga in dom sen.

nu ska jag och mamma se lite tv, sen ska jag sova!

godnatt!


Kommentarer
Postat av: F eller R eller I eller D eller A eller?

en väldigt välsigt bra helga! :):)

2010-09-07 @ 19:32:26
Postat av: Anonym

oi, skrev fel! det ska såklart stå väldigt* på båda

2010-09-07 @ 19:33:05
Postat av: linda

jag är stolt över dig gummsan :D

2010-09-08 @ 19:15:12
URL: http://liindagronlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0