ONE PIECE

måndag idag då, ny dag, ny vecka!

har i stort sett inta haft nåt idag, först lästimme då vi inte gör någonting alls, sen hade vi idrott och då orgenterade vi i typ 20 minuter. Sen hembakat! ♥

de var min dag, grymt chill! dock är morgondagen 100gånger värre, bara jobbiga lektioner typ.

igår så kom emelie och frida hit, sen for vi ner på byn och hämtade fanny och köpte kladdpepparkaka och glass.

Efter de for vi hem till mig och spelade spel, såg sorliga videor på youtube och åt våra godsaker ;)
sen låg vi typ på köksgolvet och lejdade oss och såg lite av valvakan. 

jag och emelie klämde även ihop oss i hennes älskade sparkdräkt! ♥

jag vill ha en onepiece så grymt mycket alltså, och jag ska kämpa tills jag har en i handen! 
kanske inte riktigt så dramatiskt, - men nästan! 


detta är en onepiece / sparkdräkt. 

bilden är tagen från google.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0