min vecka!

hejjj, i veckan har jag ju som ni kanske märkt inte skrivit nå. Har inte hunnit helt enkelt, men jag kan berätta lite kortfattat!

måndag var jag i skolan och sen for jag till frida och fanny. Tisdag träning. Onsdag var jag i skolan och efter de for jag och mormor och skulle fixa min prao plats och sen for jag och övningskörde moped i två timmar, de gick då gode bra iallafall :) sen for jag hem och gjorde no, matte och franska och på kvällen kom gustav och sov hos mig :D ♥

idag efter skolam for jag och mormor och kollade de de sista om praoen, hon följde mig för att hon känner dom som jobbar där :) och nu är jag hos mormor och ska snart äta.

imorn är de fredag och sen helg, helgen ska spenderas med laget. Kommer nog bli grymt roligt! :D

jaja, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0