i rymden finns inga känslor.

Lovade ju att slänga in ett inlägg idag, så visst kan jag göra de!

I lördags så for jag ju ut och gick med mamma och frida, sen så duschade jag och fixade mig, åt lyxmiddag (älgfilé, råstekt potatis och grönpepparsås) gott!
Sen drog jag, Frida och Fanny till piteå och såg bio. Vi såg " i rymden finns inga känslor"

jag tyckte den var jättebra. gode rolig ändå :))

sen efter de så for vi till sjuklingen emelie och var där ett tag :D
vi for hem vid halv 1.


Idag på morgonen/förmiddagen vid 2 så for jag till gustav, vi såg filmen "offside" grymt lejd och rolig film ;)
Efter de så for vi och hans familj till hans mormor och morfar och åt palt, jättegott var de!
Sen for vi hit och här har vi sett one tree hill säsong 4 och suttit vid datorn, han for hem nyss :(


helt klart värt att se! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0