fredag, lovely! ♥

fredag idag då, helt underbart om ni frågar mig!

har haft fullt upp i veckan, onsdag så var de skola sen på kvällen var jag med gustav, emma, linda, ante och adam. Igår så var jag i piteå hos doktorn och kollade stämbanden och på kvällen var de träning sen efter den for jag till gustav och sov där. Sen skola idag och kom hem därifrån för ett tag sen :)

helgen kommer nog bli super!

ska nog vara med hanna och emma ikväll efter deras träning tror jag och imorgon kväll blir de nog att köra kurragömma med massa folk tror jag. Det kommer nog bli great!

ha en bra helg! F
ör de ska jag!


typ jag när jag kör kurragömma ;)


Kommentarer
Postat av: ihrström!

du och jag är så jäkla grymma på kurragömma! :D haha

2010-09-17 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0