baugetter

TJENARE!

gårdagen var super!

från morgonen for jag och olli till staan, jag shoppade en jacka, en mössa, ett par vantar och trollor :)
vi åt även på café piteå.

sen for vi på hockey och såg när killarna spelade, de blev vinst med 5-2 tror jag de var :)

sen for jag, hannah, emma, hanna och julia ooch hyde the last song och köpte godis, efter de bar de av till hanna för att se den :) filmen var jättebra och jag kan själv erkänna att jag fällde en tår, haha ;)

sen for vi ut på byn med coolmopparna, och checkade läget lixom. Sen for jag hem.

de blev inte nå kurragömma, för de regnade typ hela dagen igår, så de var så blött i gräset så vi ville ju it snöra oss i skogen då. Men tro mig, kurragömman kommer, och vi alla vet vem mästaren kommer att vara! ;)


nu håller jag på att baka baugetter, så ska stoppa in dom i ugnen nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0