ååååååååh :((((((

nu har jag oxå gått och blivit sjuk, som dom flesta andra! ( de är väldigt många sjuka nu )

kände igår att jag började bli förkyld och idag är jag super mega förkyld, täppt i nästan till 1000.


de har varit en jobbig dag med jobbiga lektioner, men tisdagar är veckans värsta dag så de är skönt att den är över för denhär veckan. 

På idrotten idag hade vi coopertest, skulle egentligen ha de förra veckan, men då var Tora borta så de blev idag istället.

Jag var med trots att jag är jätteförkyld, men jag sprang ändå sträckan som var 2,4 km på 11 minuter och 54 sekunder, vilket jag är nöjd med,  med tanke på att jag inte var riktigt 100.

egentligen så har vi fotbollsträning ikväll, men jag är helt slut i kroppen och snorar som bara den, så de blir att skippa den :(

nu ska jag krypa ner i min säng och se på one tree hill!


Kommentarer
Postat av: MIRIAM

jag bakade sånnadär choklad och cornflakes godisar och så tänkte jag göra pepparkakskola men jag glömde köpa grädde och pepparkaks krydda ;) haha, men pepparkakskola är JÄTTE gott! de måste du pröva :D

2010-09-21 @ 18:59:42
URL: http://miriamkaram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0