träningsabstinens

shiit ;o jag har verkligen träningsabstinens! jag vill bara fara och pumpa på gymmet och ta ut mig riktigt rejält!

för nu har vi bara träningar söndagar! en dag i veckan, bara ju.

och i veckan har jag haft så mycket plugg så jag har inte hunnit ut och gå eller nåt, men gå?! de är ju inte riktigt den motionen jag vill åt, visst är de bra att gå och de är ju riktigt skönt med en promenad då och då.
 Men jag vill träna konditionen lite och musklerna. Och att fara ute och springa själv är ju inte de roligaste, och de är svårt att ta sig ut.



nu ska jag då fortsätta att plugga på no provet om evolutionen.

vill baka oxå, till min födelsedag. Men vi får se hur det blir me den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0