im back, on track!

nu är jag tillbaka, (har inte skrivit på min intressanta blogg sen i typ tisdags) de var lixom de jag syftade på.

men eftersom att jag har fyllt år i veckan så har jag haft främmande varje kväll, en kväll så kom kompisarna hit, en så kom frida och emelie hit och en kom släkten och gustav =)

jag är iallafall jättenöjd över min "födelsedags vecka" eller vad man nu ska kalla de ;)
 den har bestått av trevligt folk och fina presenter!

jag har fått lite allt möjligt :)

emelie hade köpt en jättefin present åt mig, nämligen ett bakförklä som är jättegulligt, kanske kommer bild på de senare :D

men jag har oxå fått pengar, smycken, bakgrejer, en fin kopp, te och lite såntdära smågrejer.  jag är nöjd!

av gustav så fick jag ett jättefint halsband ♥ han sov här inatt oxå, men har for hem tidigt i morse typ vid hhalv 11 för att han har match idag :) 

jag har ingen aning om vad jag ska göra av dagen, men en promenad ska jag iallafall klämma in. 

så frida, RING MIG! så kan vi gå en prommis ellerr nåt. 

 nu ska jag se lite one tree hill i hopp om att frida ska ringa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0