idolmys

hade no-provet idag, de var väldigt svårt..

sista frågan var ett halv a4 med text, och jag fattade typ inte ens vad han ville få ut av frågan.
aja, svårt var de iallafall, men jag skrev och skrev, så vi får väl se hur det gick :)

provet tog typ en och en halv timme, och gustav slutade halv 12 men han stannade på skolan och väntade på mig tills jag skulle sluta, där vid 10 över 1. Men provet drog ut på tiden så jag blev inte klar förän halv två, så han väntade på mig i två timmar! så snäll han är min sötis ♥

så efter skolan så gick vi till gustav, för bussen hade redan hunnit gå. Sen när vi kom till han så såg vi lite på tv och sånt. Jag for hem vid typ 4 för att han skulle på träning.

sen har jag inte gjort mycket, vi åt hk:ns goda köttfärspaj till middag, grymt gott var det!

jag har fått lite hosta och är lite förkyld och sånt där, så ikväll så tar jag de lungt.

Mys framför idol med familjen :)

imorgon vet jag inte vad som händer, de får vi se då!

jaja, nu börjar idol snart om.

seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0