bakaaat

slutade skolan vid 1, sen kom jag hem och sen pluggade jag till typ klockan 6. Matte och engelska, har prov i de imorn.

Sen har jag bakat, gjorde någon kaka med choklad och apelsin. Vet inte riktigt, improviserade lite.

Den första glasyren jag gjorde blev inge god, men då gjorde jag som någon annan glasyr, ja jag vet inte riktigt vad de blev, men typ kärleksmums med choklad och apelsin.

Igår så pluggade jag oxå typ hela dagen, eller först for jag till gustav och pluggade där med han och sen for jag hem och pluggade. Sen tog jag en paus från plugget och bakade chokladbollar och såg på fotobll. Sverige-Holland, sverige förlorade med 4-1, inte bra.

nu ska jag plugga lite no som är till på fredag, ett prov om evolutionen. Världens utveckling!

kommer bli svårt, men jag får göra mitt bezta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0