the blind side

tisdagskvällen spenderades framför datorn och med det menas MOPED TEORI.

onsdagsmorgonen så gjorde jag mitt teori prov, och gissa vad? JAG KLARADE DE!
fyfan så glad jag blev, de kändes helt underbart! så nu får jag köra moped, känns rätt bra faktiskt!

på kvällen så for jag och kollade på min älskling som hade hockeymatch, dom vann och han spelade bra :)

sen igår så for jag till logopeden och typ fixa min andning elr nå, men doktorn frågade bara massa frågor så jag ska dit igen någon gång, vet inte riktigt när. Och typ lära mig andas rätt på fotbollsplanen elr nåt sånt.
sen for jag till gustav och var där hela dagen igår, sen for jag på gymmet och pressade mig själv i brutalbänken.
jag ska klå gymmets rekord innan jul, de är ett som är säkert!
haha, ja vi får väl se hur de blir med de ;)

frida sov hos mig inatt, sen idag for vi till luleå. Vi åt lunch med anton och amanda på exotic och köpte en sak var på make up store, nå mer än de shoppade vi inte! Men trevligt var de :D

sen ikväll så kom gustav hit och han, jag, mamma och pappa såg filmen "the blind side" så jävla bra!
sen bjöd vi hit gustavs föräldrar på fika, trevligt :)

dom for hem typ nyss och snart ska jag sova, godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0