"tidsinställt inlägg"

haha, blev helt nostalgisk när jag började tänka på sommarn. Så jag var tvungen slänga in ett inlägg om den ;)

idag på skolan har det inte hänt mycket, bara en helt vanlig dag. Slutade 1, skönt med kortdag!

nu är de helg, skönt! har typ hela helgen planerad, men de är då bara bra.

ikväll är de idol, och själv så hoppas jag att typ olle åker ut, vet inte varför men jag gillar dom andra bättre!
hoppas på jay och typ minna i final! men alla vet ju att jay är idol 2010. de är ju bara så.

får se hur uppdateringen kommer bli i helgen, så förvänta er inte att den kommer vara på topp!


hittade en jättesöt bild på nån hemsida, tänkte att den var värd att visa ;)

ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0