söndag

i går så steg jag upp tidigt och for och kollade på öppethus i piteå, så nu äntligen vet jag vad jag ska gå!
känns skönt!

sen blev de shopping, shoppade två par skor, en t-shirt, en spets tröja och ett par skit snygga björn borg trosor!
efter de bar de av hemåt och jag snabbpackade sen for jag ner till ishallen där gustav spelade match. Såg matchen med massa brudar, men det blev tyvärr förlust.

efter matchen så for jag till gustav, blev att vi åt pizza och sen la vi oss och såg tv och somnade nån timme.
sen såg vi någon film och åt godis. Vid halv 12 så for vi till forum och såg en skräckis på bio. De var ju filmfestival så vi gick in gratis med filmpassen.

Filmen hette "the nightmare on eml street" jag är verkligen ingen som gillar skräckfilmer men den var inte så farlig och jag är jävligt stolt över att jag klarade av att se den. Den var ändå it så läskig :)

sen vid kvart i två när bion var slut så for vi till gustav och sov.

kom hem från gustav vid 2 idag, sen la jag mig i soffan och såg på tv men somnade och sov till typ 4.
så jag har inge gjort ett skit idag och de ska jag fortsätta med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0