sköön....T

so:n är inlämnad och svenska redovisningen är gjord, skönt om ni frågar mig! (nog för att ingen har frågat, men ändå)

kom hem från skolan nyss, kortdag idag. Like it!
vi har typ inte gjort nå idag, skönt ändå! + att svenskaredovisningen gick bra, fin dag! ♥
haha..

men idag blir det att göra lite matte, sen har jag ingen aning. Typ äta och se på tv, har jäklat inget annat för mig!
och jag orkar ju inte göra matte hela kvällen.

imorn är de en sjukt härlig dag, filmfestival! så de blir att se i rymden finns inga kännslor och sen disskutera om den. Jag älskar filmfestivalen!

men nu ska jag ta tag i mig själv och göra nåt vettigt! (se på tv och äta alltså)
hejdåå!


Kommentarer
Postat av: din emma

åh, du gör mig så glad..<3 särskilt när du ler, du är så fin.

2010-11-17 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0