skoltrött

blev att jag somnade framför tv:n ett tag, mycket skönt och behövligt må jag säga!
för jag är så täppt i näsan på natten så de är svårt att sova, har varit förkyld i snart 6 veckor, inte ok!

jag har prövat allt, jävlat allt för att bli frisk, men ingenting fungerar?!?!
surt!

får bara hoppas att jag blir frisk snart, så jag får börja träna fotboll och pumpa på gymmet igen!

blev att jag bakade scones till middag, orkade inte göra nåt mer avancerat.
Gott blev de iallafall!

annars har jag inte gjort mycket, bara legat i soffan typ.
har jag städat rummet? - nej, de får helt enkelt vänta!

nu ska jag se lite tv sen blir det nog sägen för mig, otroligt skönt med fredag imorn!
jag har aldrig, aldrig varit så skoltrött som nu.

men om bara någon vecka så är de 3 veckors jullov! underbart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0