skolstart..

nu har skolan börjat om efter de underbara höstlovet.
men bara 6 veckor kvar till nästa lov, kämpa på!
då är de dessutom jullov, lovely!

lördag var det middag hos karlsson, gott och trevligt var de!

söndag kom gustav och sov hos mig, på måndag skola sen for jag till gymmet sen till mormor och åt kok i hop, GOTT! sen for jag till same och firade henne på 15årsdagen och efter de for jag och sov hos gustav.

tisdagar är verkligen den jobbigaste dagen på hela veckan men idag så var den helt underbar!
började med att jag fick tillbaka dedär superduperjättesvåra no provet som vi gjorde innan praktiken.
fick 37 av 38. JAG ÄR SÅ SJUKT NÖJD, hanna sa och julia fick samma resultat så vi har varit glada hela dagen ;)
sen fick jag tillbaka engelskaprovet, fick mvg på det! sen så hade vi idrott och vi körde wolleyboll, skit kul var de och fan va vi tjejerkämpade mot killarna, dom vann med 25-23 men vi var så grymt bra vi tjejer. Vilket spel vi hade!

efter skolan hade jag utvecklingsamtal och de gick då bra. SEn for jag och mamma på gymmet, fixade gymmets rekord i brutalbänken, stolt är jag faktiskt!

nu ska jag snart se desperate housewives och äta nå gott.
hade!


 brutalbänken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0