pepparkakshus

ihelgen så bakade anton och amanda två pepparkakshus. Varje gång jag går förbi dom så luktar dom gott och skriker att jag ska äta upp dom. Kommer aldrig kunna hålla mig till jul!

Pepparkaksdegen är mycket godare än vad själva pepparkakan är. Speciellt farmors hemgjoda pepparkaksdeg, den är helt underbar!


har iallafall pluggat franska sen jag kom hem, och de ska jag fortsätta med. Ska även ut och gå en sväng tror jag, för att få lite frisk luft :)

Inte så kul att vi har upptäckt att vi ska kunna skriva om vad någon "dimitri" hade gjort på sin semester. På franskaprovet alltså. Och de har inte katarina sagt nåt om, utan de märker vi såhär två dagar innan provet, för katarina typ gömde de på prov pappret. Inte kul.

kommer faila.

seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0