gustaaav ♥

lördagkväll spenderades med hannah, hanna, emma och olivia vi hade ingenting alla att göra så vi stog och frös mest. Men sen efter ett besök på frasses och ett på tresco så for vi till hannah och spelade spel och åt godis :)

söndag så pluggade jag teori sen for jag till min fina pojkvän, gu vad jag älskar grabben ♥ vi for och fixade ett gymkort till han och så såg vi pisstvakt! :D jag sov där och på morgonen så for vi och pumpade på gymmet, det gick gode tungt.

sen for jag till frida och fanny en snabbis och sen kom gustav till mig på kvällen och vi såg en jättebra film med anton, amanda, simon och johanna! men jag vet inte vad den hette..

han sov hos mig och idag så har vi sett en till bra film, grown ups hette den!

han for hem för en stund sen för att han har träning, ikväll blir det att plugga arslet av mig! 
 
kommer säkert gå bra de me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0