godmorgon!

Vaknade sådär vid halv 1 idag, skööönt!
men nu har ju typ hela dagen gått, så man hinner ju typ it göra nå, de är de dåliga med att sova länge.
att dagen känns så kort!

men idag hade jag tänkt plugga (ååh fy, jag orkar verkligen inte!!!) jag vill bara lägga mig i soffan och se desperate housewives. Och vet ni?!?! så får de bli. jag orkar bara inte plugga just nu, nu precis då jag har vaknat.
de får vänta till sen!

men jag har två skolarbeten jag måste göra idag, vårat so hemprov. Har dom två sista frågorna kvar, typ dom frågorna då man ska disskutera och resonera, inte de lättaste faktiskt. + Att jag oxå ska förberedag min svenskaredovisning om praoen, och jag har typ skrivit allt. Men jag vet it hur jag ska lägga upp den.
den ska vara vid 5 minuter och jag har så mycke text så min kommer väl bli där vid 10 minuter och betyget blir IG. ska försöka korta ner den lite!

min mage gräver efter mat så nu ska jag äta nå gott samtidigt som jag ska se på desperate ♥

ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0