FILMFESTIVAL!

hade filmfestival, fyfan så skönt! bara två lektioner idag, engelska och matte. Helt ok ändå! slapp franskan, så de var skönt!

vi såg iallafall i rymden finns inga kännslor jag har ju redan sett den en gång, men hade inget emot att se den igen, för den är helt klart sevärd! gode rolig film ändå.

efter skolan så bad olli mig stanna och äta på grillen, och vad gör man inte för sin beztis? så jag stannade och åt med hon. Fast konstigt nog så tyckte jag inte då var gott, och då vet man som inte med tanke på att jag älskar grillens hamburgare! Kanske börjar jag vara less? men äter inte där ofta så borde inte va de heller. Men jaja, mätt blev jag då allafall!

sen följde jag olli till konsum och sen kom mamma och hämtade mig där och skjutsade mig till gustav :)
vi gjorde inte så mycket, såg mest på tv och kollade på hans nya vrålåk!

kom precis hem därifrån för han skulle på träning.

Nu blir de att se robinson och äta nåt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0