gLaSs ♥

ojojoj så dåligt med uppdatering de har varit på min blogg nu på sista tiden.. men jaja!

idag efter skolan gick  jag, maja, emma, julia och hanna till turklövern för att köpa glass, vi firade att vi inte har nå skolarbete kvar till examen!!! så grymt skönt! så de var värt en glass ;)

jag har förövrigt början på en bristning i baksidalår + massa hosta, så ingen match för mig i helgen! surt...
jaja, de är bara ta nya tag när jag har blivit frisk!

ikväll ska jag vara med lite girls, vi ska väl typ grilla kanske, se film, äta godis, prata och sånt :D jag vet inte riktigt vilka vi blir än, men de lär väl visa sig :)

bara två veckor kvar till sommarlovet nu, häärligt! + att vi inte har nå kvar i skolan, såååå grymt alltså! äntligen är årskurs 8 över, nästa år väntar nationella prov! jaja, de tar vi då!

oh, vilket långt inlägg ;o de längsta på länge faktiskt, coolt!


har tagit bilden från google så jag har inte tagit bilden själv,
men jag orkar ju aldrig ta bilder så de var ju inte så oväntat kanske!
föressten så åt jag kulglass och inte mjukglass.  men jaja,
glass som glass! eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0