våffeldagen!

HEJ! :)

jag känner mig faktiskt jätteduktig som uppdaterar nu, de gör jag inte allt för ofta, så att säga.

i veckan och måndag tisdag onsdag så har vi prao :) i veckan så har jag varit på ett café. Jätteroligt faktiskt! jag tycker ju om att baka och laga mat och sånt, så de passade utmärkt. Jag har fått varit lite i bageriet och paka tårtor och sånt ;) jag har även gjort lite i disken och sånt, lyckad prao faktist :D nu är de bara prao läxan i idrott och muntliga och skriftliga praoraportten kvar. Aja, jag tar de som de kommer, så att säga! :)

för er som inte visste de så är ju våffeldagen idag, ska ni äta våfflor idag? :)

de ska iallafall jag :D och de är faktiskt nu de. Så hadebäst!



bild tagen från google.

Kommentarer
Postat av: F_ _ _ a

Kände på mig att du hade skrivit, ödet talade till mig, och för en gångs skull var det inte förgävas att besöka din blogg! Vi har också ätit våffler :D

2010-03-25 @ 18:46:23
Postat av: M----n

Tack för det. Äntligen några rader!!!! Vi har oxå ätit våfflor hjortronsylt o grädde. Kanongott!!!

2010-03-25 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0