SOMMARLOV

...då är de vi alla väntat på här,  Nämlingen det fantastiska sommarlovet!

det invigde jag genom att först gå och köpa glass med några, sen bar de av till kyrkan där vi såg niornas examen. Efter den följde jag, emma, hanna och olli johan och gustav till äp där dom skulle äta. Sen for jag och såg en till examen, sen for jag ut och åt med släkten :)

på kvällen var jag med gustav, johan, olli, hanna, emma, eve och julia. Vi hade jättetevligt å vi grilla, basta, hade trevligt och sånt :) lyckad kväll/natt alltså!

idag så kom gustav hit och vi bakade bullar :D och dom blev grymt goda och trevligt vare! sen ikväll så har jag spelat match, och vi vann med 3-0. Härligt!

men nu ska jag dra mig, hejjs!

Kommentarer
Postat av: moster

Vad kul att ni vann. Visst hade ni match i kväll också? Kommer du att spela? Var är iså fall matchen?



Kommer någon dag för att smaka dina goda bullar.

2010-06-15 @ 11:11:06
Postat av: agnes

jo, vi har match. Men jag ska inte spela, den är hemma klockan 7. jo, kom förbi du :D

2010-06-15 @ 11:52:53
URL: http://aaagneees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0