paddling

tjobreee!!

igår så for vi med klassen och paddlade, vi paddlade, stannade och hade lektioner och åt lunch, sen fortsattde vi till badstranden där vi skulle övernatta.

vi slog upp tält, gjorde middag som var taco, gott! sen gjorde vi lite olika aktiviteter, 5-kamp och skogsbrännboll.
På kvällen lejdade vi oss grymt mycke, men de var oxå grymt kul :D

självklart så sov vi i tält, de var typ 0-gradigt. De gick ändå, jag sov i underställ, täckbyxor, täckjacka, mössa och vantar så jag frös bara pyttelite. Jag sov förvånandsvärt mycke och jag sov gott oxå :)

på morgonen så åt vi frukost, sen hade vi typ en svenskalektion och då skulle vi göra nåt arbete som vi sen skulle färdiställa på skolan sen. Efter de så åt vi lunch, sen började vi vandringen som var typ halvägs hem. 4 km eller nåt. De gick fort och de var ganska roligt! Sen kom vi fram till en väg där föräldrar hämtade oss, sen fick vi fara hem.

Rolig dag faktiskt, de är ju roligt att far ut i naturen och sånt istället för att bara sitta i skolbänken hela tiden. Så de blev lyckat :)

Ikväll har jag bara sett på tv, ätit, suttit vid datorn och såntär. Chillat så att säga ;)

jag har somvanligt inga bilder, tråkigt jag vet! men ni får nöja er med en fin bild på
 en kanot som jag har tagit från google!




yey!


Kommentarer
Postat av: f

du kan ju lägga in från älvsbyn just nu, heehe

2010-06-04 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0