fotboll

idag på dan har jag inte gjort mycke, chillat med stort C!

sen ikväll for vi å såg fotobll i munksund, damerna spelade. De har alltid vari en kamp mot munksund. Det har alltid varit stenhårt mellan dom och oss. Domarna har aldrig varit bra och deras tränare har alltid skrikit. De är bara så.

Idag så var de en grymt spännade match och viktig match. Om serieledningen! Ställningen blev tillslut 2-2 och vi var helt klart de bättre laget. När klockan precis hade kommit till 90 minuter så kom Anna fri och skulle precis avsluta då domaren blåser av matchen. Man brukar alltid få göra de sista avslutet, man blåser bara inte av en match när en spelare kommer i ett friläge, Så äre bara!

Så om Anna hade fått avsluta kanske matchen hade slutat 3-2 och vi hade tagit 3 poäng. Men jaja, de är bara ta nya tag till nästa match. Men förbannad blir man när de ska gå tilll på de sättet!

nu ska jag nog snart gå och sova, så godnatt!





Kommentarer
Postat av: partyemma

hej agnes, du är söt. jag undrar om du vill vara med mig någon dag? vi kan plocka blommor, rita, och ha picknick, vill du det? :)



X JA

X NEJ

X KANSKE



p.s du är fin



med vänliga hälsningar Emma Stenvall.

2010-06-22 @ 21:33:32
Postat av: partyemma

vad bra att du vill det, jag ser verkligen fram emot detta ögonblick, att utföra dessa 3 saker med en så fin människa som du :)



TACK PÅ EFTERHAND



E.S

2010-06-22 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0