fotboll, fotboll, fotboll

jag inleder detta inlägg med den speciella hälsningsfrasen jag gillar. Nämligen "TJOBRE"

sååå Tjobre!

jag har inlett mitt sommarlov med fotboll, fotboll, fotboll, frida och fanny, joel, johan och gustav och lite till.

måndag hade jag ju somsagt match, och som jag sagt tidigare så vann vi med 3 eller 4-1. Tisdag hade damlaget match så då spelade jag lite och den vann vi med 3-2. Sen onsdag så var jag, frida och fanny på IKEA :D sen på kvällen spelade jag match med flickor 95 och då förlorade vi med 3-1 ;s

sen igår kväll vid halv 12 så kom gustav, johan och joel hit och vi såg filmen borat,  så sjukt lejd film!

sen idag så har jag blivit förkyld, bra start på sommarlovet, javet!  sen ikväll har jag haft träning :)

jaja, nu ska jag dra mig. hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0