PITEÅ SUMMER GAMES ♥

HEJ!

Har inte kunnat uppdatera nåt i helgen för att de har varit piteå summergames. Så jag har inte suttit en enda minut framför datorn.

Iallafall så i torsdags var jag, gustav, eve, linda, olli och några till och såg radiolaget spela mot något blandlag, och sen for vi och åt på MAX :D

sen på fredagen började summergames, Vi gick obesegrade genom våran grupp sen vidare till 8ondels final, den vann vi mot piteå på straffar. Jag var en av straffläggarna och när jag skulle gå fram och lägga straffen var jag så sjukt nervös, det finns inte ord som kan beskriva den kännslan. Men jag satte den iallafall :D

Sen väntade kvartsfinalen, då mötte vi ett stockholms lag och vi förlorade den matchen med 3-0. Men våra motståndare var sjukt bra, så det var rättvist.

jaja, de var en kort sammanfattning av helgen, men nu ska jag äta.

HEJJS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0