fotboll fotboll fotboll

tja! min helg har bestått av fotboll som ni kanske kunde lista ut med tanke på min passande rubrik.

Fredag skola och innomhus fotbollscup blev 5 matcher den kvällen, vi vann 1 och fölorade dom andra med typ 1 mål eller nåt så de var gode så jämmt.

Lördag länslagssamling kl 9-14 mycket fotboll den dagen med, sen på kvällen så softade jag bara för jag var tröttt! ;) jag såg även robinson, och hasse vann, yees! jag tyckte han, mats eller mikko skulle vinna för jag tyckte dom var väldigt värdiga vinnare, de är ju förstoss olika vad man ttycker är en värdig vinnare men sådär tyckte jag ;D

 igår sommnade jag vid 12 och idag så vaknade jag halv 1, de är mitt rekord, har aldrig sovit längre än till drygt 12, men jag var trött så de var skönt å sova ut, behövligt så att säga! ;D

nu ska jag äta frukost, ha en braa dag! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0