17/1-10

ojojoj, jag har inte fått mycket skrivet i min lilla blogg, men nu så! :)

igår så var jag ute och gick med frida och anna en bit, sen tog jag och frida en sväng med et:n ivar och hennes polaris till farmor och farfar och stannade där och såg på skidor och fikade, jättetrevligt och gott fika var de :D

sen for jag hem och sen kom frida på kvällen och vi såg robinson, åt fruktsallad, spelade spel och sånt, sen sov hon hos mig och idag på morgonen for jag på träning, den var jätterolig idag :) sen kom jag hem och då åt jag och frida frukost och nu har hon precis farit hem.

missa inte i en annan del av köping ikväll kl 20.30 på 4:an!



Grattis på din födelsedag farmor! ♥


Kommentarer
Postat av: MH

Åh Agnes jag har ju glömt!!att säga TACK!!

2010-01-19 @ 11:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0