semlor

tjena ;)) just nu sitter jag och ser på tv, tv3 är kanalen.

helgen har sett ut såhär:

fredag: efter skolan for jag till frida och fanny där vi såg holes och åt tackos :) sen for jag och frida till mig och såg ghost whisperer, + att vi åt godis och chips :)

lördag: Träning på morgonen, skotertur på dagen, soffan med godis, mellodifestivalen och os.

söndag: Träning på morgonen, sen for jag med skotern till frida där jag, frida och hugo grillade korv och satt vid elden. Kom hem, åt middag, sen kom farmor och farfar och hälsade på, och då gjorde jag semlor som vi åt ;D

nu: ser jag blåsningen, eller ser och ser, jag sitter mest vid datorn x) men jag har tv:n på och blåsningen är på tv, så. Snart kl halv 9 är de "i en annan del av köping" på 4:an! missa inte, sista avsnittet ikväll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kanongoda semlor!!!Ser ut att ha varit en riktigt hyvens helg!

2010-02-14 @ 22:18:06
Postat av: du vet vem

uppdateringarna saknas.

2010-02-19 @ 18:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0