franskaglosor, franskarevolutionen och matte.

                                                              Hej! ;D
idag har de varit en ganska rolig skoldag, på svenskan så fick vi glass + att vi slutade en halvtimme tidigare än vad vi skulle och på hk:n gjorde vi kycklingcurry med bulgur, sen har vi bara haft ganska så lätta lektioner :))

idag när jag kom hem så satte jag mig framför matteläxan, sen så skrev jag ner några viktiga årtal om den franska revolutionen. Jag har också pluggat lite på franskaglosorna. Nu ska jag plocka undan lite kläder sen ska jag se ghost whisperer, träna på glosorna och göra lite på so:n.

Ikväll kl 20.00 är de vinterspelen i åre på kanal 5, missa inte det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0