volleyboll

oj, vars tog uppdateringen vägen?
ingen vet.

men lördagen blev iallafall awesome.

söndags så for jag till gustav och fikade för hans mamma fyllde år.
sen måndag så var det volleyboll tunering på skolan, vi vann mot båda 9orna och den bästa 8an, så då var det bara kvar att möta lärarna, självklart förlorade vi stort och de var liite pinsamt. men jaja, och förresten så var jag en av dom sämre korten i vårat wolleyboll lag. Jag sög helt enkelt.

sen efter skolan så for jag till piteå med eve, vi shoppade julklappar. Sen for jag till frida och fanny och såg harypotter. Den tredje, vet inte vad den hette. Sen kom gustav och hämtade mig där och vi for hem till mig och såg harrypotter och halvblodsprinsen.

idag har vi inte gjort mycket, sett klart harrypotter för att jag somnade igår.

han for hem vid 5 för han skulle på träning, annars har jag inte gjort mycket. Slagit in lite julklappar osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0