tisdag

sådär lite småjobbig dag på skolan, men helt ok ändå.

på svenskan så ser vi romeo och julia, den är ändå gode bra. Sen på idrotten så gjorde jag, hanna, hanna, maja, emma, julia och lisa en dans. Vi hade 40 minuter på oss att göra en dans till typ hela manboy låten.
och gissa vad? - jo, vi lyckades!

den blev helt sjukt bra faktiskt och att vi lyckades lära oss den på 40 minuter var ett under. + att vi kom ju på dansen själv och allt.

efter skolan så for jag till gustav, vi satt typ vid datorn åsånt.

for hem vid halv 7 för han skulle på träning, sen dess har inte gjort någonting, har it ens pluggat nå..
men de ska jag börja ta tag i nu.

blev sjukt sugen på sega kladdkakemuffins med smält choklad på och ett kallt mjölkglas till.
de är fridas fel, vi måste sluta vara varandras alibi.

ska försöka motstå. men vi får väl se hur de gå.

men nu ska jag göra lite övningar på glosboken, hade!

Quote by Ayla.
tyckte hajn var gode bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0