plugg,plugg,plugg

kom hem två, pluggade till 4, sov till 5 pluggade till 7. så har väl min dag sett ut idag.
kan fortfarande inte allt jag behöver kunna, men ska se svenska hjältar nu och sen läsa igeom allt innan jag somnar. Orkar inte plugga nåt mer än så ikväll, då går jag typ in i väggen, nä. men typ.
är helt slut faktiskt, av att bara ha haft huvudet nere i böckerna, känns typ som ett hårt träningspass!
haha!

blev för övrigt tvåa i skolmästerskapet i badminton idag, och fråga mig inte varför jag ens var med i de.
hade ju friluftsdag idag och de fanns inge roligare, så de blev badminton.  Våran egen emma ste blev mästare för andra året i rad, hon är oslagbar i badminton. helt klart!

sen bowlade jag, emma, hanna, maja och felicia, de var faktiskt inte speciellt kul, för de gick riktigt dåligt faktiskt. men jag är it så bra på bowling, så de kanske var det de hängde på.



nu börjar det om, så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0