pepparkakshus

igår så for jag till gustav efter skolan, var där till 5 sen for jag hem och packade sen ner på byn och se när gustav och hans lag krossade boden med 5-3!
for till gustav sen och sov där :)

idag fick jag tillbaka franskaprovet, 86 av 87. Är så sjukt nöjd eftersom jag tyckte de var jättesvårt. Fick även tillbaka so skrivningen om hinduismen. MVG på den med, så att skriva 22 sidor gav resultat!

efterskolan så kom frida och hämtade mig och vi for och handlade ingridienser till kycklingbaugetter.
for hem till mig och gjrode dom och såg desperate housewives, sen gjorde vi ett pepparkakshus!
lite besvärligt var de, men de gick!

sen for vi ut och gick typ en timme och nu sitter vi och ska plugga.


framsidan


baksidan

ska ta tag i plugget nu.







Kommentarer
Postat av: dinemma

tack för att du stödjer mig i min romans <3

2010-12-03 @ 14:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0