min helg

fredagkväll så for jag till gustav, vi såg idol med hans familj och bara myste på :)

lördag på dagen gjorde vi inte mycket, typ såg någon film och gjorde plättar.
Sen vid typ 5 for vi till och åt nå smördegsknyten och klyftpotatis, gott var de.

vid 8 så for vi och hämtade johan sen drog vi till sundman och var där med hon, emma, julia, linda, johan och nisse. Trevligt var de! och vi såg någon norsk skräckfilm, död snö hette den. Faktiskt grymt dålig.
fattar typ inte varför man ens ska se skräckfilmer, dom är ju typ it ens bra.
men vi såg den iallafall, eller jag kan verkligen inte påstå att jag såg hela, låg mest under ett täcke och spelade spel på min telefon, haha..

vi såg även lite av filmen baksmällan, har sett den förut men den är gode bra :)

självklart så tog jag inga bilder, men de är väl som vanlig då.

jag och gustav for hem till han vid halv 1, jag sov där och kom nyss hem för han skulle på match.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0