måndag

idag har de inte hänt speciellt mycket, ingenting alls faktiskt.

kom hem för ett tag sen, och jag ska ta tag i lite plugg, men jag orkar verkligen inte! borde göra matte och engelska, har verbprov på torsdag.

bara två veckor kvar till jullov, känns helt underbart! men vi har mycket kvar i skolan..
engelskaprov, samhällsprov i so, no prov och att vi nog ska hinna klämma in nåt oförberett matteprov.
känns tufft.

är sjukt less skolan + att jag är sjuk fortfarade och får inte träna förän jag är helt frisk, vilket jag typ aldrig lär bli.

inte så muntert inlägg direkt, men de får ni leva med ;)
haha..

imgfave | share your visual inspiration
ska väl ta tag i plugget nu, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0