julbak

igår efter skolan så for jag och frida och bakade julgodis med farmor. jättetrevligt var det! och gott blev de :D

proven gick då bra, fick veta idag fick 45 av 48 på so:n som jag tyckte hade gått lite särme, men tydligen inte :D så kommer få mvg i både religion och samhälls.

på no provet fick jag en poäng ifrån mvg, men jag tror jag skulle få mvg i betyget ändå, för att jag hade varit bra på labbarna och dedär, så kommer nog få mvg i både biologi och kemi. är jävligt nöjd alltså!

efter skolan idag så gick vi och firade att all plugg var över, så vi for och åt och fikade på centrum jag, emma, hanna, maja, julia och emelie n var oxå med. de var jättetrevligt :D sen gick vi på byn och kollade runt lite. Nu sitter jag och emelie och gör min meny till då jag ska ha halv åtta hos mig. Hemma hos mig för mina kompisar.
vi har bestämmt att vi ska börja ha det så jag fick turen(eller jag vet inte om de är tur eller otur) men så då ska vi i allafall vara här.

kommer nog bli awesome!

ikväll ska jag kanske vara med gustav :D

hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0