halv 4

vars är uppdateringen? -jo, den är i botten.

orkar inte berätta så mycke, men måndagkväll så var jag med hanna och emma till typ 10, sen kom gustav och sov hos mig, vi sov till typ 1.  På dagen gjorde vi ingenting, sen på kvällen for gustav på träning, sen for jag till farmor och farfar och åt palt. Sen for jag till gustav, vi gick och la oss halv 4, jo ni hörde rätt. halv 4! vi var uppe och såg sverige spela i jvm. Vinst blev de oxå.

sen igår var jag typ med gustav och åt köttsoppa.

sov hos gustav inatt med, imorse vaknade jag vid halv 1, gustav steg upp och for och körde skoter vid 11, men jag valde att stanna och sova.

sen for jag, gustav, karin och s-o och handlade till nyår åde.
har nyss kommit hem och ska snart äta och sen göra efterätten till imorn, så ni lär ju höra av mig någon gång framöver.


Kommentarer
Postat av: linda

hörredu, då har vi en deal ;) mopparna te LA i sommar!

2010-12-30 @ 17:42:16
URL: http://liindagronlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0