dan före dopparedan!

tjobree!

igår blev det att lillcarro kom och gick hit, jag gjorde nubbesallad till mamma och sen bakade jag och carro rocky road. Sen kom moster, jim och lucas hit och vi åt pizza :) sen for jag ner på byn och hämtade gustav, se drog vi till forum och såg harry potter och dödsrelikerna del 1, tyckte den var gode bra, den bästa tycker jag faktiskt, men jag har inte följt harry potter så värst inensivt. men ändå.

sen på kvällen så såg vi typ på tv och drack glögg.

imorse for vi på en skotertur, den första för i år för mig! känns helt ok! :)
sen har vi som bara degat, vi kom till mig för ett tag sen och då öppnade vi varandras julklappar. Fick en parfym och nå grejer från the bodyshop av älsklingen! och ett presentkort på gina tricot av hans familj. Är helt otroligt nöjd :D så tack så mycket :)

snart bär de av till farmor för den årliga dan före julafton middagen.

peace breee! Ps. polaris suger (speciellt ängnat åt granström)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0