godmorgon

godmorgon!


vaknade vid 12, sen har jag inte gjort mycket, typ suttit vid datorn åså.


lite kortfattat om gårdagen då.

vi for och åt på aramo, åt grillspett med pommfritt. Gott vare! Sen for vi och köpte godis, sen gick vi upp till lisa och satt där och åt vårat godis och prata å så.

Sen for vi till utomhusbion och var där ettag, sen skulle vi å leka! Vi började att leka tjuv och polis, men de gick it så bra ;p så då for jag och några till altuna och kolla där, men de var ingen som var vaken, så vi for tillbaka till lisa och hämta våra grejer, sen for jag hem :)


städade ingenting igår, kom aldrig till skott! haha, så vi får se om jag gör de idag...

annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, de lär väl visa sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0